Θεοδωρίδου – Ιακωβίδης: Η αλήθεια πίσω από το κατασκευασμένο αφήγημα , της πρεμιέρας τους στο Fantasia

Ξεκίνησαν την προηγούμενη Παρασκευή και έφεραν τα πάνω κάτω στους υπολογισμούς των τάχα μου δήθεν «επαϊόντων» της νύχτας. Μάλιστα , η επιτυχία τους το πρώτο διήμερο έβαλε δύσκολα στον ανταγωνισμό. Είναι χαρακτηριστικό πώς δεν έλειψαν και εκείνοι που ναι μεν έχουν ξεκινήσει τα σχήμα τους πριν του «Φαντασία», αλλά έστειλαν κόσμο στον «Ναό της Παραλιακής» για την εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων. Μια πρώτη διαπίστωση είναι ότι το πρόγραμμα συνδυάσει τα πάντα με επιτυχία. Δεν είναι μόνο οι δύο δεκαετίες μουσικές επιτυχίες της σπουδαίας Νατάσας Θεοδωρίδου , με τραγούδια διαχρονικά και ανεξίτηλα στο χρόνο, η φόρα που έχει πάρει ο τάχιστα ανερχόμενος και ταλαντούχος Πέτρος Ιακωβίδης, αλλά πάνω απ‘ όλα η ιδανική συνύπαρξη τους επί σκηνής. Γύρω στις 3 το πρωί, κάνουν την πρώτη και συνάμα μοναδική κοινή τους εμφάνιση, καθισμένοι σε σκαμπό , κι  αμφότεροι ερμηνεύουν. Όχι μόνο δικά τους τραγούδια αλλά και άλλων πολύ αξιόλογων συναδέλφων, που έχουν αγαπηθεί από το κοινό. 

Η Θεοδωρίδου και ο Ιακωβίδης ξεδιπλώνουν , πέρα από το ταλέντο τους , μια μουσική παλέτα πολύ διαφορετική από κάθε άλλο πρόγραμμα στην Αθηναϊκή νύχτα. Το μυστικό είναι πως ο κάθε καλλιτέχνης έχει διαφορετική ταυτότητα. Έτσι ο κόσμος δεν κουράζεται με μονότονους ρυθμούς και η ώρα περνάει όμορφα. Δεν είναι τυχαίο πώς στο πρώτο Παρασκευοσαββατο περισσότεροι από 2600 φανατικοί θαυμαστές πέρασαν την πύλη του νυχτερινού κέντρου του Κώστα Μπερτάκη… Του ανθρώπου που κατάφερε το ακατόρθωτο:«να χωρέσει δύο καρπούζια σε μία μασχάλη»..

Κάποιοι, βέβαια, συνεχίζουν στο ρόλο πιστολέρο – πινόκιο, λέγοντας και γράφοντας χωρίς στοιχεία, απλώς και μόνο για αυξήσουν τις ακροαματικότητές τους, ότι η «πρεμιέρα κυμάνθηκε σε ρηχά νερά». Ναι, ναι… καλά καταλάβατε. Επιδίδονται στο αγαπημένο τους σπορ , του προκαταβολικού character assassination όσων δεν συμμορφώνονται στο προκατασκευασμένο αφήγημα. Ξεκάθαρα λέμε, για το λόγο ότι το «PatraGossip» παρευρέθη στο εναρκτήριο λάκτισμα , ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Όμως , τώρα που το καλοσκεφτόμαστε, δεν μας κάνει πια εντύπωση. Αυτές οι «ανακρίβειες» είναι δείγμα του τρόπου με τον οποίον κάνουν δημοσιογραφία. Με το βλέμμα όχι στην αλήθεια αλλά στην «ατζέντα» που θέλει να εξυπηρετήσουν.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

Φωτογραφία του χρήστη Fantasia Live.

You May Also Like