«Σκοτεινή» η επόμενη μέρα στη νυχτερινή Πάτρα: Οι τζίροι, οι «λαγοί» και τα …πρόβατα!

Έκαναν αυτό που δεν έπρεπε . Αυτό που οι περισσότεροι απεύχονταν πριν τις γιορτές. Τα περισσότερα νυχτερινά κέντρα της πόλης στην προσπάθεια τους να αποκομίσουν αυξημένο κέρδος , «τσιμπήσαν» υπερβολικά τις τιμές. Σε σημείο που θύμιζε κάτι από την προ κρίση εποχή. Και μπορεί η επιλογή τους αυτή να μην τους κόστισε χθες, αμέσως μετά την αλλαγή του χρόνου, καθώς είθισται τέτοιες μέρες να δουλεύουν όλοι, όμως μοιραία και αναπόφευκτα θα οδηγήσει από δω και στο εξής πολλούς θαμώνες να τους γυρίσουν την πλάτη.

Ήδη τα μηνύματα είναι πολλά από την αρχή της σεζόν , αλλά δεν τα πήραν «χαμπάρι» . Τα διήμερα έγιναν μονοήμερα , αφού στην πραγματικότητα η δεύτερη μέρα, όταν τα ρεζερβέ σημειώνουν κατακόρυφη πτώση, είναι προσφορά των καλλιτεχνών και με το μισό μαγαζί κερασμένο για να γίνει ο ντόρος.

Άλλωστε φέτος οι «καλές μέρες» δεν είναι πολλές . Αυτό από τη μια είναι καλό , διότι ξεκαθαρίζει το τοπίο για τους επαγγελματίες στη νύχτα και έτσι , όλοι ανεξαιρέτως , λαμβάνουν αυτό που τους αξίζει και δικαιούνται . Αν θέλουμε πάντως να είμαστε δίκαιοι και ηθικοί, αφενός με τους αναγνώστες μας και αφετέρου με τα εμπλεκόμενα πρόσωπα, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ελάχιστοι ρίσκαραν. Ελάχιστοι δήλωσαν εξαρχής ότι έχουν διαφορετική τοποθέτηση ως προς το παραγόμενο προϊόν της νυχτερινής διασκέδασης, συγκριτικά πάντα με τους άμεσους ανταγωνιστές τους.  Είναι μια αλήθεια που κρύβουν επιμελώς και το «PatrasGossip» , γνωρίζοντας φυσικά το κόστος στο να κλείσουν πόρτες από τα θιγόμενα «παρεάκια» και πολλοί να μας βάλουν στο στόχαστρο τους-όχι ότι δεν το κάνουν- πράττει το «αυτονόητο» . Το λογικό, το εύλογο , το συνετό αν θέλουμε να πούμε ότι ασκούμε την δημοσιογραφία με όρους αντικειμενικότητας και αμεροληψίας και όχι δημοσίων σχέσεων . Εμείς προσπαθούμε μέσα σε αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο , την παράλειψη , το λάθος , την οποιαδήποτε αστοχία που διακρίνουμε εκ μέρους αυτών που υποκινούν τις εξελίξεις στην καλλιτεχνική και νυχτερινή της Πάτρας (και όχι μόνο), να την ανακοινώνουμε δημοσίως. Να την φέρνουμε στο φως της δημοσιότητας, με μοναδικό σκοπό να συνειδητοποιήσουν οι ενδιαφερομένοι ότι οι μέρες που ο κόσμος «μασούσε» ότι τους έδινες ..βρίσκονται στο παρελθόν. Και , όπως όλα δείχνουν, δύσκολα θα ξαναεπανέλθουν. 

Κανείς πελάτης και «φορτωμένος» από άλλες δουλειές να είναι, δεν θέλει να τον αντιμετωπίζουν ως  «πορτοφόλι» και ξυπνά. Κόβει τις πολυσύχναστες εξόδους, τα πρώτα τραπέζια και κυρίως τον άτυπο «αγώνα» show off για να δείξει πως  μπορεί να ξοδέψει τα περισσότερα . Και μπορεί να είναι συνηθισμένη και επιθυμητή η εφήμερη ικανοποίηση που προσφέρει το συγκεκριμένο «σπορ» για τους έχοντες , εντούτοις είναι περισσότερο ταυτισμένη με την Ελλάδα της υπέρμετρης σπατάλης και υπερβολής. Εύλογα λοιπόν, ακόμα και αυτοί που έχουν το black money μειώνονται επικίνδυνα. Κρύβονται για πολλούς λόγους (που θα αναλύσουμε σε επόμενη ανάρτηση) και αποφεύγουν την δημοσιότητα. 

Και τελικά ποια πελατεία θα μείνει στο ξεκίνημα του 2018 για τα μπουζουξίδικα και τα club;  Η νεολαία και οι φοιτητές φυσικά, οι οποίοι ωστόσο -είναι σημαντικό να τονίσουμε- πως όλο και λιγότερα ξοδεύουν. Και κάπως έτσι, η κατάσταση θα επιβραδύνεται διαρκώς και τα μαύρα σύννεφα θα επισκιάσουν την όποια πολιτιστική δραστηριότητα. Επιτακτική ανάγκη καθίσταται πλέον , οι καταστηματάρχες να αναθεωρήσουν το δόγμα τους, την κρίση τους απέναντι στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της εποχής και να δουλέψουν με πραγματικούς επαγγελματίες . Ειδάλλως αργά ή γρήγορα θα λένε στα κοριτσάκια που νομίζουν ότι βρήκαν χρυσό με την πίστα, «κάνε μόστρα εδώ με 50ρικο και βρες χορηγό να κονομήσεις» ή «φέρε τον μ@@άκ@ να κάνει λουλούδια και πάρε το 20%»! Και στις φίρμες θα έρθει η νέα μόδα που δειλά δειλά εμφανίστηκε πέρσι με μεγάλο γυναικείο όνομα που λέει «πάμε 50-50 το κέρδος της ημέρας»!

Υ.Γ : Ξυπνήστε, ξεχάστε τα μεγαλεία και τα εκατομμύρια,γιατί έρχονται«μαύρες» μέρες και ο κόσμος δεν πετάει ούτε 10ευρω πια..

You May Also Like