Η «μάχη» του ρεζερβέ! Οι πιθανοί νικητές και ο «μεγάλος κίνδυνος» στο ρεβεγιόν των Χριστουγέννων

Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες και πριγκίπισσες της νύχτας. Πολλοί είναι αυτοί που θα επιλέξουν φέτος να περάσουν οικογενειακά τις γιορτές καλεσμένοι σε φιλικά τους σπίτια , υπάρχουν ωστόσο και αυτοί που παραδοσιακά θα επιμείνουν σε ρεβεγιόν στις μεγάλες πίστες. Το πρώτο «ταμείο» λοιπόν της Παραμονής των Χριστουγέννων πιθανολογείται πως θα έχει ως εξής: Μεγάλος κερδισμένος , όπως προκύπτει από την μέχρι στιγμής πληροφόρηση, θα είναι για μια ακόμη φορά ο επιχειρηματίας Κώστας Μπερτάκης . Είναι κοινό αποδεκτό πως το νυχτερινό κέντρο (στη Λεωφ. Ποσειδώνος) που εμφανίζεται αδιάκοπα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ο Κωνσταντίνος Αργυρός, πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Επομένως, δεν μας προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το «Fantasia» , που ρίχτηκε στη μάχη χθες 22/12 και μέχρι και την Δευτέρα 25/12, είναι ήδη sold out. 

Γεμάτο θα είναι και το «Έναστρον» , όπου συνεργάζονται Μαζωνάκης, Πάολα και ο Ρόκκος , με τον κόσμο να το έχει συμπεριλάβει στις πρώτες επιλογές του.

Πληθαίνουν οι φωνές που λένε πως στο ίδιο μήκος κύματος θα βρεθεί και ο Νίκος Βέρτης , ο οποίος  έχει μόνιμο μεγάλο «ρεύμα» κοινού τα τελευταία χρόνια στην αθηναϊκή νύχτα.

Μα , φυσικά, σημείο αναφοράς θα αποτελέσει ο Αχαιός ερμηνευτής Νίκος Οικονομόπουλος στο «Κέντρο Αθηνών». 

Επίσης , περιμένουμε τον «δροσερό» (την προηγούμενη βδομάδα έκανε πρεμιέρα) Αντώνη Ρέμο να συγκαταλεχθεί στους νικητές του Ρεβεγιόν.

Μεγάλο αουτσαϊντερ; Το σχήμα που έχει leader τον «Αντώνη Ρέμο των πανηγυριών» , κατά κόσμον Γιώργο Βελλισσάρη, στην οδό Πέτρου Ράλλη. Μέχρι στιγμής κερδίζει το στοίχημα τις ημέρες που λειτουργεί και η δουλειά που έγινε -να δημιουργήσουν δηλαδή έναν χώρο σε όσους αναζητούν μια πιο εναλλακτική πρόταση διασκέδασης- σαφέστατα τους βγήκε. Βέβαια, το συγκεκριμένο κέντρο έχει ακόμη ένα ατού , μιας και προσελκύει πολλούς θαμώνες από την περιφέρεια και δη την Πάτρα και τον νομό Αχαΐας.

Τέλος, σε ότι αφορά τις καλλιτεχνικές πίστες της Πάτρας, δεν έχουμε καμία διάθεση -ούτε υπάρχει ιδιαίτερος λόγος- να αναφερθούμε στον καθένα ονομαστικά. Αυτό που συνιστούμε στους επιχειρηματίες, όπως μας ζήτησε η πλειοψηφία των αναγνωστών μας , είναι να μην «τσιμπήσουν» τις τιμές. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στο «PatraGossip» μάχιμος και έμπειρος επαγγελματίας του χώρου : «Καταλαβαίνουμε πως τέτοιες μέρες ενισχύουν την προσπάθεια μας να αποκομίσουμε αυξημένο κέρδος , όμως η (υπερβολικά) αυξημένη φιάλη μοιραία και αναπόφευκτα θα οδηγήσει πολλούς θαμώνες να μας γυρίσουν την πλάτη. Το ταμείο στο τέλος δεν θα είναι αυτό που περιμένουμε , για το λόγο ότι οι καταναλώσεις θα είναι περιορισμένες τόσο στα μπουκάλια αλλά πολύ περισσότερο στα λουλούδια».

You May Also Like