Ο Ρέμος το πρώτο Σαββατοκύριακο της κόντρας, οι τζίροι και οι χαμένοι

Όλα τα βλέμματα της κοσμικής Αθήνας , όπως και πολλών «γνωστών- αγνώστων» μπουζουκτσήδων από την περιφέρεια και δη την Πάτρα , ήταν στραμμένα αυτό το μουσικό Παρασκευοσάββατο στην πρεμιέρα του Ρέμου . Η οποία ήταν εντυπωσιακή και αναμενόμενη για τους μυημένους. Ο Αντώνης επέστρεψε σε γνωστά καλλιτεχνικά λημέρια με όρεξη, διάθεση αλλά και στυλιστικά λάθη που είμαι σίγουροι πώς μέσα στις επόμενες ώρες θα τα διορθώσει. Εντάξει. Δεν μένει κανείς εκεί αλλά στο αποτέλεσμα. Ο «όγκος» του Ρέμου κατάφερε να μαζέψει όλο τον «αφρό», όπως μας είπε άνθρωπος της νύχτας , σκορπώντας πανικό και μεγάλες μειώσεις τζίρων σε άλλα μαγαζιά.

Και μπορεί να είναι νωρίς να γράψουμε για τις επιπτώσεις του «τυφώνα Αντουάν» στην πιάτσα, όμως τα αποτελέσματα του πρώτου Σαββατοκύριακού με πλήρη ανταγωνισμό δείχνουν το λιγότερο μια τάση.

Μια τάση που αναμένεται να φανεί ξεκάθαρα μετά την περίοδο των εορτών. Εκείνα τα δυο Σαββατοκύριακα μετά την Πρωτοχρονια. Τα διήμερα που μπορεί για κάποιους να γίνουν και μονοήμερα… Τότε σε αυτόν τον εφιαλτικό-κατά πολλοίς- Γενάρη που έρχεται…θα βγουν ξεκάθαρα συμπεράσματα.

Ωστόσο και πέρα από τις δήθεν ευγένειες και τις αβρότητες μεταξύ καλλιτεχνών και επιχειρηματιών, αυτό που υπήρχε το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν η αίσθηση ενός «πολέμου». Μια αίσθηση που είχαμε καιρό να ζήσουμε. Η αίσθηση μιας μάχης που είχε νικητές αλλά και χαμένους. Δυο μαγαζιά κατάφεραν να μείνουν ψηλά. Κατά τον συνάδελφο Νάσο Γουμενίδη, ο Ρέμος και το «Έναστρον». Τρένο πήγε και ο Σαμπάνης. 

Στον αντίποδα , σύμφωνα πάντα με το ίδιο ρεπορτάζ, υπάρχουν και μαγαζιά που είδαν την προσέλευση του κόσμου τους να σημειώνει πτώση  . Συγκριτικά πάντα με τις προηγούμενες φορές , με πιο εμφανή παραδείγματα τον Σάκη Ρουβά , τις Μέλισσες και τον Γιάννη Πλούταρχο . Σαφέστατα σε πολύ μικρότερο βαθμό σε ότι αφορά τον Νίκο Βέρτη και τον Κωνσταντίνο Αργυρό . Ο Οικονομόπουλος κρατήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα, ενώ απώλεια δυνάμεων παρατηρήθηκε και στην περίπτωση του διαχρονικού Νότη Σφακιανάκη.

Την ίδια ώρα , αν το καλοσκεφτουμε με μια πιο ξεκάθαρη και αντικειμενική ματιά , θα συμπεράνουμε πως δεν μας προκαλεί καμία εντύπωση. Και η εξήγηση – με όσα είναι σε θέση να γνωρίζει το «PatrasGossip» – είναι πως , αποτελεί άγραφο κανόνα στις πρεμιέρες των «αστέρων» της νύχτας , για λόγους εικόνας και εντύπωσης, να προσκαλούνται μαζικά άτομα με επιρροή . Άτομα που ανήκουν στο ίδιο  στοιχείο. 

Στα παραπάνω δεν συμπεριλάβαμε τα «κλαρινάδικα» για ευνόητους λόγους. Τα κέντρα εκείνα, με άλλα λόγια, που υπηρετούν το παραδοσιακό,αυτοδίδακτο «δημοτικό» τραγούδι. Στη προκείμενη περίπτωση οφείλουμε να παραδεχτούμε πως τα δεδομένα είναι λιγότερο συγχυσμένα. Έχουμε ξεκάθαρη εικόνα, και μάλιστα από την αρχή της χειμερινή σεζόν, για το λόγο ότι ο Γιώργος Βελλισάρης (κυριολεκτικά και μεταφορικά) παίζει χωρίς αντίπαλο . Στο πέρασμα του χρόνου και φτάνοντας μια ανάσα πριν τις γιορτές, που είθισται ο κόσμος να «φυλάγεται» για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά , αυτός δεν έχασε πελάτες. Αντιθέτως, συνεχίζει με το ίδιο πάθος να εξελίσσεται, να προελαύνει και να αποτελεί πρώτη επιλογή μεγάλης μερίδας ατόμων . Κυρίως αυτών που έχουν γυρίσει την πλάτη τους στην εφετζίδικη νυχτερινή έξοδο και αναζητούν μια πιο εναλλακτική πρόταση διασκέδασης.

Είναι η πρώτη καταγραφή… με τα δυο επόμενα Σαββατοκύριακα να μην είναι ενδεικτικά της δυναμικής του κάθε σχήματος αλλά ιδανικά για να καλύψουν οι επιχειρηματίες τις χασούρες τους..

Μετά αρχίζουν τα δύσκολα…

Φωτογραφία του χρήστη We love Giorgos Velissaris.

Φωτογραφία του χρήστη We love Giorgos Velissaris.

Φωτογραφία του χρήστη We love Giorgos Velissaris.Φωτογραφία του χρήστη We love Giorgos Velissaris.

You May Also Like